ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

COOL LOOK GOOD LUCK

Publicerad 2015-08-10 22:44:27 i Inspiration, Mode & Inredning,

Hejsan mina fina läsare! Måste verkligen be om ursäkt för att jag varit så o aktiv men har mina anledningar hihi, har nämligen firat 2 år med min älskade pojkvän Vi spenderade 4 dagar i vackra Stockholm, det har varit helt underbart och så välbehövligt att komma bort ett tag! Bloggen har fått lega lite åt sidan nu under en tid men har ändå försökt göra något inlägg i veckan, men lovar att bättra mig när skolan börjar och jag kommer tillbaka i mina rutiner. Jag trodde jag hade jobbat min sista dag detta sommarlov men icke jag ska rycka in och jobba hela dagen imorgon ( snäll som jag är ;) ) Nåja det var de jag hade att säga för ikväll, ska försöka knåpa ihop ett inlägg med alla kläder jag shoppade när vi var i Stockholm så kika in imorgon! Godnatt, puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela