ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Marc by Marc Jacobs ♡

Publicerad 2015-08-17 21:00:00 i Mode & Inredning,

Hej! Här kommer lite bättre bilder på mitt dator fodral från Marc by Marc Jacobs som jag köpte i Stockholm! Jag har kollat runt lite på internet men inte hittat just det jag har med texten "inåt" i någon webbshop så jag länkat en liknande istället!
Jag trodde att jag skulle ångra att jag köpte det då jag hade kunna lagt 600kr på något annat men det är sååå fint och skyddar min dator helt perfekt! Det är lent och mjukt som ett gosedjur inuti och det skyddar verkligen mot smuts och utifall jag skulle tappa det med datorn i! Perfekt till skolstart alltså, kan verkligen rekommendera att investera i saker till telefon och datorer speciellt när det gäller skolarbeten och sådant, det skulle ju vara så så så jobbigt om allt arbete förstördes! Plus att det ger lite extra motivation att plugga ;)
 
Det liknande fodralet hittar du här: https://m.shopbop.com/adults-suck-computer-case-marc/vp/v=1/1567027689.htm?folderID=2534374302101636&fm=other-shopbysize-viewall&os=false&colorId=12867!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela