ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Mina budget tips för bra hudvård ❤️

Publicerad 2015-07-27 09:00:00 i Inspiration, Mode & Inredning,

 

Maria Åkerberg är ett svenskt och ekologiskt hudvårdsmärke. Produkterna är tillverkade i Sverige och råvarorna är alltid ekologiska men kan komma från olika länder.
Även förpackningarna är återvinningsbara vilket är ett stort plus! 
Varför valde jag just detta märke? Jo! För att produkterna innehåller väldigt bra ingredienser och är väldigt billiga om man jämför med andra hudvårdsmärken som annars kan vara väldigt dyra. Jag anser att det är dyrare att köpa produkter från tillexempel garnier,neutrogena och nivea än att köpa produkter från Maria Åkerberg eftersom Maria Åkerbergs produkter verkligen gör nytta för huden medans de andra verkar fungera men oftast bara skapar obalans i huden. Jag skulle aldrig rekommendera att man köper "hudvård" på vanliga affärer som ICA, WIllys, Hemköp osv då dessa väldigt sällan är bra för huden även om de både ser bra ut, luktar gott och kanske lovar att ta bort alla dina porer. Man ska alltid investera i hudvård om man vill ha resultat, för hur bra det "billiga" än verkar vara så bör man tänka långsiktigt och då är det bäst att ha produkter som man fått rekommenderade av hudterapeut. På skincity.se där jag brukar köpa mina hudvårdsprodukter kan du göra ett hudtest och få ett "hudvårdsprogram" med produkter du kan köpa som passar just din hud. Men om man vill ha bra produkter för ett bra pris, så skulle jag absolut rekommendera Maria Åkerberg! Lycka till och kommentera gärna om du har någon fundering, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela