ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Mitt sommarjobb

Publicerad 2015-07-26 21:21:00 i Vardagligt,

Detta är faktist mitt första sommarlov som jag har ett sommarjobb. Jag har helt enkelt inte varit intresserad förut, eller så har jag varit lat vem vet haha ;) Anyway! Jag är sååå nöjd att jag valde att jobba denna sommar, för jag har ju inte missat speciellt många soltimmar haha, och jag har världens jobbigaste men roligaste sommarjobb. Jag jobbar i en restaurang så det är väldigt stressigt, men jag lär mig såå mycket om allt! Allt från hur man handskas med mat till hur man ska behandla kunder. Och eftersom mitt mål är att jobba på ett spa så passar detta perfekt, jag lär mig att hantera stress och att vara trevlig mot både glada och mindre glada människor. Även om det är hårt arbete för en relativt dålig lön så skulle jag inte vilja ha mitt sommarjobb någon annanstans, har du möjlighet att prova jobba på restaurang så ta den! Man lär sig så mycket mer än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela