ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Rabattkod ♡

Publicerad 2015-07-09 16:18:00 i Vardagligt,

Hej igen! Här nedan kommer en rabatt kod som ger dig 50kr rabatt på valfri bikini om du uppger koden Eaandren i kassan på todiefor.com
Har länge velat ha en bikini därifrån och ska nog ta mig i kragen och göra det nu så jag är beredd med en snygg bikini utifall det skulle kunna bli lite sommarväder ;) Man kan inte få för mycket olika bikinis tycker jag men jag brukar oftast handla på rea och då är det inte ofta man hittar ett helt "bikini set vilket man får när man beställer. Så passa på och köp nu så ni är förberedda om sommarvädret kommer! :*
Några av mina favvisar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela