ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

● Snapshots ●

Publicerad 2015-07-29 19:51:58 i Inspiration, Mode & Inredning,




Bjuder på lite bilder från denna vecka hittills ♡

Det är marknad i stan i veckan/helgen så passade på att köpa lite goa munkar, mums! 😍
På bilden längst ner är det rotfruktsplättar med honung och avokado, helt underbart goda var dom 👌 
Har ni förresten provat den där magnum glassen? Hade inte ens sett den men det är absolut min nya favvo, efter magnum classic hihi 🙊 puss!

Kommentarer

Postat av: Ronja Therese

Publicerad 2015-07-29 20:32:08

Åh va gott det såg ut med munkar! :D

Svar: Ja visst! Hur gott som helst faktist :D
Erica Andrén

Postat av: Josefine

Publicerad 2015-07-30 22:40:12

Åh vad alla munkar såg goda ut!

Svar: Ja, jag har spenderat för mycket pengar på munkar de senaste dagarna 😂
Erica Andrén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela