ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

TODIEFOR!

Publicerad 2015-07-09 10:00:59 i Vardagligt,

Jag har startat ett samarbete med De underbara Todiefor! Ni vet dedär supersnygga bikinisarna?? Jag är ju en super-optimist och jag tror ju självklart att sommaren kommer så man får användning av bikinis, så därför har jag fixat en rabatt kod!
Jag finns nu också på bloglovin, så in o följ mig där!
Kika in senare så kommer bloggen vara uppdaterad med rabattkod och kanske något annat roligt, nu måste jag vidare till jobbet! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela