ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

4/4

Publicerad 2017-04-04 19:29:00 i Vardagligt,

Hej på er finisar!
Hoppas er dag varit toppen! 
 
Jag vaknade hemma hos P, för att sedan åka hemifrån honom vid 6. När jag väl kommer hem är klockan runt 6:30, och då jag ändå ska gå upp vid 7/7:30 så känns det inte värt för mig att lägga mig o sova i cirka 30 minuter. Jag blir bara segare och tröttare då. Hellre sitter jag med min mor och kollar på något mysigt program som Godmorgon Sverige och dricker en god kopp kaffe. Det är bra härligt alltså, när allt bara flyter på. Måste ta vara på det. 

 
I skolan var jag bara cirka 45 minuter idag. Tur jag har så nära! Annars skulle jag bli ganska less.. Tog en omväg hem i stormen, bara för att få lite sol. Har jag sagt att jag ääälskar sol? Inte? Nähä, ni har kanske redan förstått det. Haha.
 
På förmiddagen övningskörde jag lite med pappa, för att sedan komma hem en snabbis, ladda om och gå på körlektion. Mycket bil idag!
 
Har du sett min nya profilbild förresten? Vad tycker du?
Släng gärna in en kommentar! 
 
Ha en fortsatt fin kväll, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela