ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Behöver din hjälp!

Publicerad 2017-04-04 11:54:00 i Skönhet, Vardagligt,

Hej på er!
Jag funderar på att köpa storpack av schampoo och balsam nu när vi flyttar hemifrån, det ska väl vara billigare? Tänker mig sådana stora med pump, 1 liter eller vad det brukar vara.
Har kollat på lykos hemsida och där hittar jag för 299 styck, och det är ju absolut bra pris. Har du något tips på schampoo/balsam som går att köpa i sådana stora förpackningar? 
Har kollat på bland annat Maria Nila och goldwell, men man måste ju välja om de ska vara för typ volym/torrt hår/tunt hår ja du det, så det kanske är bäst att satsa på typ fukt? För att de ska vara något man kan använda länge och som även passar både mig och P. Jag har i allmänhet "normalt" hår, rätt långt. 
 
Har du någon upplevelse av att köpa storpack? Vilket märke använder du på din hårvård.
Hit med with your best shot! Är verkligen nyfiken på allt, sett mycket av märket REF. på marknaden, vad tror du om det?
 
Välkomnar alla förslag, dela mer än gärna med dig! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela