ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Måndag morgon ❤

Publicerad 2017-04-10 08:57:04 i Vardagligt,

Godmorgon godmorgon ❤



Idag är första dagen på mitt påsklov. Jag ska iväg på lite ärenden men blir en ganska lugn dag ändå. Resten av vecka är det jobb på schemat, 4 dagar på salong och helgen på mitt andra jobb på en restaurang. P åker bort på torsdag och kommer inte hem förrän måndag - hjälp vad ovant. Men han ska också jobba så det blir bra :)
Nu ska jag äta min frukost - latar mig med rostade mackor och te idag. Gott!
Kram/ Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela