ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Möbler på balkongen?

Publicerad 2017-04-11 09:10:00 i Mode & Inredning,

Hej på dig! 
Jag har suttit och kikat på all rea som Mio har just nu! Åh - de har sååå fina utemöbler till superpris.
Vår balkong är rätt stor, men vi har lite planer på att försöka platsbygga någon typ av soffa och fylla den med fina sköna kuddar. Men letar som sagt inspiration hela tiden, i söndags fick vi förresten ett olivträd!!
Guess who's happy!! Me?? YES! Det kommer nog stortrivas på våran inglasade balkong! 
 
Pontus är ju så händig så vi är mest ute efter inspiration men vill helst bygga något eget till balkongen, tycker det är så viktigt att verkligen få sätta egen prägel på det!
 
Nu måste jag kila! Ha en bra dag - Kraam! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela