ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

REQ

Publicerad 2017-04-06 13:31:40 i Vardagligt,

Idag har jag äntligen hämtat ut mitt nagelkit! Kittet innehåller allt man behöver för att bygga naglar med gel system och även gellack. Jag är ju diplomerad manikyrist och har även utbildningen i att bygga naglar trots att jag ej kommer göra praktiska diplomeringen i gelsystemet.
Att jag ej kommer göra det praktiska provet är för att det helt enkelt känns bäst för mig, jag kan tekniken men blir inte nöjd med mitt resultat och därför har jag ledsnat lite på det. Jag har däremot gjort det teoretiska provet, för att garantera att jag har kunskapen och vet vad jag gör. 
 
Det jag främst kommer jobba med är gellack, det är bland det roligaste jag vet! 
Har planer på att ha min egna lilla hörna med nagelbord och massagebänk i lägenheten :) Längtar så..Märker ni det? ;)
 
Hade ju NP prov imorse, känns som det gick bra. Man har ju 4 timmar på sig, och efter 2 kände jag min mer än klar. Så hoppas läraren också blir nöjd! 
 
På återseende! Kram / E

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2017-04-06 22:29:46

Vad kul det låter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela