ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

S U N D A Y

Publicerad 2017-04-02 20:21:16 i Vardagligt,

Sista dagen på veckan, skönt.. Måndag imorgon - det är en viktig dag för mig. Måndagar är lixom början på något nytt, vet att vissa inte tycker man ska tänka så utan att man ska se varje dag som början på något nytt och ja det gör jag också. Jag gillar konkreta saker, och om första dagen på en ny vecka inte är just konkret nä då vet inte jag. Nej nu svamlar jag, Hur har eran vecka varit? 
 
Idag är det en månad kvar till flytt!! IIIHH! Hoppas detta väder håller i sig, då kommer månaden gå fort.
Tog en skän PW i bollan idag efter jobbet, blir så lycklig av sol, våriga blommor och mysigt sällskap.
Nu ska jag ta en kopp te och sedan krypa till sängs.
Godnatt på er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela