ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Tretton snabba fakta om mig!

Publicerad 2017-04-12 20:41:00 i Vardagligt,

1. Hur gammal är du? 18! Fyller 19 i maj.

2. När vaknade du idag?  Runt 8-9 :)

3. Vad åt du till frukost? Två rostade mackor hehe, fancy va?

4. Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig:  Jag är kortare än 160cm. Jag är "rädd" för dammtussar (varit sedan barnsben) Jag har sex halvsyskon men inget helsyskon.

5. Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?  Jag har lätt för att se vindögd ut på tex bilder, fast jag inte är det så är det något som gör att de ser lite knas ut, kanske att ena ögat är något mindre??. Gillar dock min ögonfärg och mitt leende.

6. Vad har du gjort idag? Jobbat, sedan kört runt runt och sedan hälsat på min syrra.

7. Vilken film såg du senast? Kalle och chokladfabriken <3

8. Vad lyssnar du på just nu? Älskar Only you - Zara Larsson. Och Live Love Learn med Peg Parnevik och Sondr.

9. Hur går du helst klädd? Jeans och basic tshirt.

10. Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska!

11. Vad köpte du senast? Kolsyrepatron, och deodorant.

12. Vilken är din favoritaffär? Kläder: Gina Tricot eller Vero Moda, Inredning - FurniturePlace eller Mio, och kan ju inte svika IKEA..

13. Vilka smeknamn har du haft? Kallas bland annat Jerka, Eskil, Pikis.. Ja kärt barn har många namn ;)

 

 

Kommentarer

Postat av: Yohanna af Skovde

Publicerad 2017-04-14 16:17:49

HAHA! Vilka roliga smeknamn! Hur kom Eskil till? :) :)

Svar: Jaadu säg Det haha! Det är väl egentligen ett killnamn?? Ingen aning varför men min syrra brukar kalla mig det.. Även varit med om att folk jag nyligen "lärt känna/träffat" fått höra mig bli kallad jerka, vilket flera gånger lett till att personer trott att jag heter Jerker😂
Erica Andrén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela