ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Världen..

Publicerad 2017-04-09 19:31:06 i Vardagligt,

Hej på dig du fina <3 
 
 
Vill bara börja med att skriva att jag verkligen hoppas att allt är bra med er där ute.
Varit tomt här sedan i fredags, allt började med en bra fredag och men slutade i kalabalik. Ja ni har ju antagligen inte undgått vad som hänt. Jag finner inga ord för detta, nej det finns verkligen inga ord.
Allt är bra med mig iallafall, och min familj. Det som gjorde detta så verkligt och skrämmande för mig denna gång var att min moster åkt till sin dotter på fredagsmorgonen, och jag och P skulle bo i hennes hus och ta hand om hennes hundar. När jag är påväg till henne hör jag vad som hänt, min värld rasar på en millisekund, jag får inte tag i henne och jag vet ju med säkerhet att hon är där i området. 
 
All information på TV och sociala medier hit och dit och man anar ju bara det värsta. Efter cirka en och en halv timme hör jag äntligen från dem, de hade gått till olika butiker straxt innan så de är inte tillsammans när allt händer men båda var oskadda tack och lov. Har sovigt dåligt hela helgen, tänker på de drabbade och deras anhöriga.. Blir så rörd över stämningen som verkar råda i Stockholm, och helt otroligt ändå att inte "fler" blev skadade.
 
Nu ska jag börja plocka lite och rensa bland mina prylar som ej får följa med i flytten, lite terapi för hjärnan.
Åter igen, hoppas att allt är bra med er.
Ta hand om varandra - vi hörs sen 
KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela