ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Weekly schedule

Publicerad 2017-04-03 08:00:00 i Vardagligt,

Morning babes!

Solen skiner och här sitter jag med datorn i knät, med balkongdörren på glänt och njuter av den svala morgonluften. Underbart. Laddar energi och kraft, planerar och tänker. Kikar pinterest lite, jag älskar verkligen denna stund på dagen.

Delar med mig av veckans schema nedan!

3/4 -  Måndag - En timme i skolan. Sedan sitta och jobba med bloggen, skicka iväg lite mejl.

4/4 - Tisdag - Skola morgon - håltimme - skola eftermiddag. Planerar att försöka hinna med ett träningspass mellan lektionerna. 

5/4 - Onsdag - Praktik! Jobb till sent. 

6/4 - Torsdag - Svenska nationellt prov.Uh-Oh.. Spännande.

7/4 - Fredag - Skola hela förmiddagen sedan jobb. Efter jobbet ska jag nog iväg på lite kalas för P's mormor! Tjohoo!

8/4 - Lördag - Ledig helg! Utgång med en av mina bästa vänner som jag inte träffar allt för ofta, ska bli så kul!

9/4 - Söndag - Jag hoppas jag orkar ta mig i kragen och laga en stor lyxig frulle, med massor av gott - kanske bananpannkakor, det älskar jag! 

Ungefär såhär kommer nog min vecka se ut! 

 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela