ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Wroom Wroom..

Publicerad 2017-04-10 19:30:00 i Vardagligt,

OCH TADAAA SÅ HAR JAG BLIVIT MED KÖRKORT!! 
 
Yaas, finally!! Ännu en grej avprickad från min to-do list, Körkort och snart egenlägenhet - allt innan jag fyllt 19. Detta är så stort för mig, alla har nog någon slags dröm eller plan, och detta är min. 
 
Just nu sitter jag och kollar på lejonkungen, medan resten av familjen kikar hockey. Jag ääääälskar Disney filmer!
 
Ni fick ju ej ta del av min veckoplanering igår, somnade av utmattning redan vid 21.. Och hade så svårt att inte berätta om uppkörningen här, hihi. Men tänkte dela med mig av veckans planering i ett inlägg som kommer straxt!
 
Hakuna Matata KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela