ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

FRI - YAY ?

Publicerad 2017-03-31 09:00:00 i Vardagligt,

Yay fredag! Nää så exalterad är jag inte riktigt.. Jag försöker tänka på alla dagar med ett YAY innan,livet blir lixom lite roligare då har jag märkt (Tips från coachen ;)!

 La en beställning på lite hudvård idag, påfyllning av rengöring och ansiktsvatten bara. Mer om det när det anländer till min brevlåda.

Helgen kommer bestå av jobb, men bara sammanlagt 6 timmar  / 3 timmar lördag och söndag. Så kommer ha lite tid att umgås med P och hans familj, det klagar man ju inte på.

Jag är ju en ganska rastlös själ som ni förmodligen börjat inse vid denna tidpunkt, så en hemma helg lär ju knappast bli av - ain't nobody got time for that!! 

Jag önskar sol och fint väder så vi kan vara ute massor, där tankar jag nämligen min energi. Tänk dig en långprommis i solen med fin natur och trevligt sällskap, kan det bli bättre? Nja tror inte det.

Vad har du för inställning till helgen? Är du den som tar vara på varenda sekund av ledigheten eller pausar du livet och kopplar av ordentligt?

Hoppas du har en fin fredag! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela