ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

I väntans tider

Publicerad 2017-03-28 16:00:00 i Mode & Inredning,

Idag är det 35 dagar kvar. 35 dagar. Ja, det låter mycket för vissa men vi vet ju alla att månaderna bara springer iväg. Kan ju inte bara vara för mig?
Nåväl, ivrig som jag är har jag redan börjat kolla möbler. Det sköna med detta är att börja på nytt, eftersom jag flyttar ihop med min pojkvän kommer jag verkligen behöva rensa bort möbler från rummet jag haft hos min mamma och vi satsar på att köpa det mesta "nytt". Vi båda gillar minimalistisk inredning så det är vad vi är mest intresserade av. 
Jag m å s t e verkligen tygla mig när jag sitter och kollar inredningsbutiker online, jag vill ha ALLT. Men vi försöker hålla oss till att köpa det vi behöver när vi väl flyttat in, så att vi inte köper på oss grejer och sedan tröttnar på det. 
Sånt vi kommer köpa i förväg är lixom the essentials, typ handdukar, sängkläder, tallrikar, glas och sådant man behöver ha för att kunna bo där. Våra familjer är så hjälpsamma och vi har möjlighet att få massor från både föräldrar och syskon, men det är viktigt att vi inte samlar på oss allt för mycket. 
 
Har ni några tips vi ska tänka på inför flytten? Har ju lixom aldrig flyttat hemifrån tidigare, hehe. 
Kram :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela