ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Kunde inte låta bli..

Publicerad 2017-03-29 21:31:00 i Mode & Inredning,

OUPS! Vi som sagt att vi inte skulle köpa nå större möbler innan vi fått tillgång till lägenheten, ja nu står vi ju här med ett soffbord.. Nåja! Vet inte om det är bra eller dåligt att vi är två impulsvia personer i detta förhållande (hehe) , oftast brukar vi ändå kunna hantera de men just nu är vi väl bara så exalterade på vad som komma skall. 
Vi såg detta bord på Mio i måndags, har inte kunna släppt de ur tanken och det måste ju betyda något!
Klicka HÄR för att titta på bordet på Mios hemsida.
Bilder från MIO.se

Längtar att få placera detta fina soffbord i mitt första egna vardagsrum. Wow vilken härlig känsla.
Godnatt på er! Kram 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2017-03-29 22:50:21

fint!

Svar: Tack! :)
Erica Andrén

Postat av: Netti Starby

Publicerad 2017-03-30 05:38:31

Det där bordet är verkligen så himla snygg! <3 Kramis

Svar: Tack,visst är det! Så taggad på att få placera de på the perfekt Palace 😍👏 Hoppas du får en fin dag ❤
Erica Andrén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela