ericasofie.blogg.se

Hej pĂ„ dig! Erica heter jag, Jag Ă€r 18 Ă„r och bosatt i GĂ€vle. I Maj kommer Jag och min pojkvĂ€n flytta ihop i vĂ„ran första lĂ€genhet, Du Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommen att följa med oss pĂ„ denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvĂ„rd och trĂ€ning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Summering av vecka 13

Publicerad 2017-03-30 21:15:10 i Vardagligt,

God kvĂ€ll 👋 SItter nyduschad framför datorn med en kopp nybryggt kaffe. Underbart.
Tror att teoriprovet jag skrev idag gick bra, men det ÄterstÄr att se till nÀsta vecka.
TĂ€nkte börja skriva en veckoplanering - och veckosummering i veckorna. TĂ€nker mig en planering som i framtiden kommer pĂ„ mĂ„ndagar och en summering pĂ„ söndagar. SpĂ€nnande att se om veckan blir som man planerat tycker jag 😊
 
MĂ„ndag - Skola & Jobb. Börjar kl 9 pĂ„ mĂ„ndag morgonar, det Ă€r min Ă€nda lektion pĂ„ mĂ„ndagar. Är i skolan fram till cirka 10:30 och Ă€mnet under den tiden Ă€r Svenska. Mycket förberedning inför Nationella Prov nu. Efter skolan har jag oftast jobb pĂ„ mĂ„ndagar, och denna mĂ„ndag var inte annorlunda. Hinner med cirka 5-6 timmar 
jobb och det Àr bÄde roligt och ett plus för ekonomin. Jag blir lÀtt rastlös sÄ medand de andra i min klass Àr helt ledig pÄ mÄndagar sÄ passar jag heller pÄ att utnyttja tiden pÄ jobb.
 
Tisdag - Skola & Jobb. Börjar dagen med skola igen, Àven denna gÄng Svenska till cirka 10:30. Sedan har jag egentligen hÄltimme fram till 14, men jag valde att plugga hemifrÄn i tisdags. Det var att lÀsa pÄ inför dagens prov.
Jobb till kl 18. Jag jobbar ju bara efter bokade behandlingar sÄ svÄrt att sÀga nÀr jag börja osv.
 
Onsdag - Praktik. Praktik har jag varje onsdag mellan 12-18. :)
 
 
 
Torsdag - Skola.  LÄng dag - 8:30 - 16:30. HudvÄrd och nagellektion pÄ schemat!
 
 
 
Fredag - Skola & jobb. Vanligtvis har jag en medicinlektion pÄ 3 timmar pÄ fredagar. Sedan stÄr jobb pÄ schemat frÄn 13. Imorgon ska vi dock pÄ studiebesök pÄ komvux, spÀnnande! 
 
Vad tycker ni om veckoplanering&summering? Har ni andra önskemÄl/tips?
Godnatt! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej pĂ„ dig! Erica heter jag, Jag Ă€r 18 Ă„r och bosatt i GĂ€vle. I Maj kommer Jag och min pojkvĂ€n flytta ihop i vĂ„ran första lĂ€genhet, Du Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommen att följa med oss pĂ„ denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvĂ„rd och trĂ€ning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela