ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Svart grått vitt

Publicerad 2017-03-31 12:44:00 i Mode & Inredning,

ÅH, HJÄLP! Jag och P har varit och kikat lite på färg och tapeter.
Vi är lite sugna på att ha mörkgrått på ena väggen i sovrummet, och är mest ute och slurpar i oss inspiration. Jag är lite så där drygt noggrann med nyanser och annat, så jag vågar inte göra nå beslut om tapet/färg innan vi kommit på plats. Jag är intresserad av kalkfärg, men jag är så otroligt känslig för "obehagliga ytor" lera och annat strävt får mig att rysa av blotta tanken.
 
Anyway, vi har inte hittat någon kalkfärg i butik än så länge och jag vet inte om det är för att de butiker vi kikat i inte säljer kalkfärg själv men de har bara sagt negativa saker om kalkfärgen, tråkigt känner jag.. Man blir ju så kluven. Jag har fått för mig att det är lättare att tapetsera än att måla? Men då måste jag hitta en relativt matt tapet, och det verkar ju tämligen omöjligt.
 
 
 
 
 
Lite mobilbilder från tapetjakten igår. Den proffsigare bilden hittade jag på pinterest, det är typ så jag tänker mig väggen.. Förstår att de lär bli svårt att få fram med en tapet? 
 
Jakten goes on, vi hörs! Kram <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela