ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Daim biskvier

Publicerad 2015-08-22 10:00:54 i Inspiration,


Igårkväll bakade jag dessa daim biskvier med min älskade ♡
Inspirationen och receptet fick vi från bloggaren Bli Min Jäst! Jag såg receptet på hennes blogg här om dagen och var verkligen tvungen att prova baka dem!

Dock blev de inte lika fina som Bli min jäst's men det smaka underbart iallafall! Vi gjorde en tabbe och råkade ha en hel äggvita istället för en halv vilket gjorde att bottnarna blev väldigt kladdiga och svåra att "plutta ut".
Vi lät även bottnarna vara lite längre i ugnen för vi tyckte inte att dom var tillräckligt fasta.
Nästa gång ska vi vara bättre på att följa receptet ;)
Men resultatet blev bra och alla blev nöjda så dessa ska jag absolut göra igen!! Kan tro att det är gott med mörk mint choklad på så det ska jag prova nästa gång  😃

Recept och all credit till http://bliminjast.se/
Gå gärna in där och prova hennes fantasirika recept, hon är såå duktig!!
Direkt länk till receptet här under!!

http://bliminjast.se/2015/august/daimbiskvier-2.html

♡♡♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela