ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Better sore than sorry

Publicerad 2015-07-10 11:23:05 i Inspiration, Mode & Inredning,

Godmorgon! Jag sitter just nu och äter min älskade havregrynsgröt till frukost. Kom knappt ur sängen pga sjukaste träningsvärken, känns sååå bra för det var så längesen jag tränade sist :(
Btw så är jag är så otroligt sugen på att fiska (??)
Vill göra det hela tiden, men skulle aldrig röra fisken, det är bara dedär mysiga att sitta o ta det lungt och bara vänta på fisken. Okej det där låter kanske lite väl harmoniskt för sånt tålamod har jag inte haha. Men den stund jag kan sitta still och fiska (om jag ej får fisk) är underbar och jag vill bara göra det heeela tiden! Dumma väder :(

Nåja, idag får min älskade äntligen semester och vi kommer kunna umgås mer på dagarna, det har mest blivit att vi sovit med varann snarare än umgåtts men det är ju mysigt de å<3

Hörs senare, take care :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela