ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Terapi

Publicerad 2015-07-05 11:28:37 i Inspiration,

Hej!
Jag har länge velat kunna rita fina mandalas, ni vet såna där underbara bilder man ser på olika inspirationssidor? Såna man ritade på fritids när man var liten men aldrig orkade färglägga klar för det var så mycket detaljer. Jag har köpt mig en hel bok med sådana! Och Jag har bestämt mig att jag verkligen ska ta mig tid att färlägga allaoch göra det noggrant. Det blir som en slags terapi och det är ett skönt sätt att slappna av och bara tänka på vad man gör, för man måste vara koncentrerad! Det finns såklart många olika böcker och olika "nivåer" man jag valde den jag visar nedan för jag tyckte det var fina bilder till en bra prisklass. Man kan ju såklart även skriva ut bilder att färglägga om man känner att man inte är redo att köpa en hel bok.
 
Köpt på akademibokhandeln för 99:- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela