ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Uppe med tuppen!

Publicerad 2015-07-09 07:17:00 i Vardagligt,

Idag ringde larmet redan 06:30! Jag var tvungen att gå upp så tidigt för jag sov hos min pojkvän och han bor en bit utanför stan så för att hinna i tid till tandis kvart i åtta var jag tvungen att åka redan 06:10 från honom. Efter tandläkaren ska jag ut tillbaka till honom för jobb och sedan ska jag hem igen, så det blir en lång dag med mycket bussåkande hit och dit. Ska vara med på en uteträning ikväll med min syster om vädret tillåter, det måste ju ta slut på regn snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela