ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Lite av det nya ❤️

Publicerad 2015-08-11 22:08:21 i Inspiration, Mode & Inredning,

Bild på karusell från Gröna Lund
Linne från JC
Halsband från Ur&Penn 40kr
Knoppar till gardinstänger Åhlens 65kr
"Spargris" Skit snygg dödskalle att lägga sparpengar i! Endast 99kr Buttericks.
Datorfodral från Marc by Marc Jacobs
 
Linnet från Jc var av märket Crocker :)
 
Har tyvärr inte kunna fixa bilder på allt jag köpte då det är både hemma och hos min pojkvän men detta är lite av det och jag har skrivit pris på det jag kommer ihåg :)

Hade som sagt var en under bar helg och vill så gärna tillbaka!! 🌞❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela