ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Nystart

Publicerad 2015-08-18 15:10:12 i Vardagligt,

Hej på er! 
Första dagen på andra året på gymnasiet är avklarad!
Det var bara upprop och vi fick lite papper som vi skulle skriva på. Imorgon ska 1an, 2an och 3an i min inriktning äta lunch tillsammans och det ska bli så spännande att träffa de nya ettorna! 
Påväg hem från skolan passade jag på att köpa gymkort igen, har ej haft det nu under sommaren men ska komma igång nu igen. Innan sommarlovet tränade jag på korpen men valde friskis denna gång för flera av mina vänner tränar där. Jag har ju kört några gympapass med dom under sommaren men idag ska jag börja lungt och jag och en kompis ska gå på ett yoga pass. Har bara provat yoga några gånger förut men tror det passar mig alldeles utmärkt, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela