ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

En liten vår-lista <3

Publicerad 2017-04-05 09:45:00 i Vardagligt,

1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår?  Börjar med lätt färgat solskydd som primer, CC cream från Lumene, och Mary-Lou Manizer.

2. Favorit parfym/bodymist? Escada Rockin Rio <3

3. Någon vårtrend du ser framemot detta året? Älskar volanger som är överallt just nu. Inom inredning är det nog alla gröna och gråa nyanser, och sammetgardiner!

4. Favoritoutfit/plagg? OJ, vad brukar jag ens klä mig i? Jag är lite tråkig, men älskar mina militärgröna "jeans". 

5. De ultimata vårskorna för dig? Vita adidas superstar, det är vår för mig!

6. Visa oss dina snyggaste solglasögon! Efter att jag fick glasögon i vintras har jag inte haft en tanke på solglasögon, behövet har inte funnits under vintern ;) Så har nog inga jag skulle vilja använda hemma just nu. Behöver dock införskaffas! Älskar solisarna från Chimi Eyewear.

7. Är du en vårstädare? På sätt och vis, men jag får städryck lite då o då så om det beror på våren det vet jag inte. Men ja visst vill man fräscha upp när det går mot ljusare tider!

8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen? Jag fullkomligt ÄLSKAR tuttifrutti kulorna som finns som strössel! 

9. Vad ska du göra på påsklovet? Jobb jobb och packa inför flytt! :)

10. Vad tycker du är det bästa med våren?
Att solen kommer tillbaka och man så tydligt märker hur folk blir mer positiva och peppade. Det gör mig lycklig, jag är en otroligt positiv människa men de sista månaderna innan ljuset kommer tillbaka är det tufft att hålla den allmänna motivationen och inspirationen uppe tycker jag.
 
Det var lite om mig! 
 
Vad tycker ni om detta sorts inlägg? Klicka gärna på gilla om det är något du uppskattar<3

Kommentarer

Postat av: Yohanna af Skovde

Publicerad 2017-04-05 20:01:10

Håller helt med om skorna även om jag nöjer mig med vita sneakers. Men Adidas är helt klart snyggast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela