ericasofie.blogg.se

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag..

Publicerad 2017-04-10 20:39:01 i Vardagligt,

Måndagen lider mot sitt slut. Varit en fantastisk dag, gick till körskolan i spöregen - kommer därifrån ett körkort rikare och uppehåll i regnet. Ja vad mer kan jag önska, så tacksam och stolt. 
 
Tisdag - Börjar inte förrän 13. Tänkte försöka hinna åka och hälsa på syrran och hennes barn innan jag börjar!
 
Onsdag - Inga planer förutom jobb.
 
Torsdag - Jobb, P åker iväg till måndag. Inte ofta vi är ifrån varandra så länge! Får väl passa på att göra det till något positivt.
 
Fredag - Jobb förmiddag på salongen - sedan kvällsjobb på Campingen. 
 
Lördag - Ledig fram till 15 sedan kvällsjobb till stängning i restaurangen på campingen - riktigt roligt faktist.
 
Söndag - Samma schema som lördag. I o med att jag har hela förmiddagarna lediga så hoppas jag kunna styra upp lite planer både lördag och söndag förmiddag.
 
Ja det händer som ni märker inte mycket speciellt i mitt liv haha, mest jobb. Varje ledig möjlighet tar jag på mig jobb. 
När P ändå ska iväg och jobba på annat håll så kan jag ju passa på att jobba - jag tycker speciellt att  det är roligt att jobba kväll. Det jag är mest nervös inför är att helt ensam köra bil hem!! 
 
Vad tycker ni om dessa inlägg? är det tråkigt när mina veckor till mesta del består av jobb? Trycka gärna på hjärtat så jag vet om du gillar det! På återseende, kram! / E
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Andrén

Hej på dig! Erica heter jag, Jag är 18 år och bosatt i Gävle. I Maj kommer Jag och min pojkvän flytta ihop i våran första lägenhet, Du är mer än välkommen att följa med oss på denna resa. Förövrigt bloggar Jag om mitt vardagsliv, fotar en hel del och babblar mycket om hudvård och träning. Hoppas du ska trivas! Vill du komma i kontakt med mig via mejl? Mejladress: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela